Asisko Intxaurrondoko solasaldietan

Donostiako Intxaurrondoko Kultur Etxean komiki solasaldiak aurrera segitzen dute. Oraingoan  Asisko Urmenetaren txanda heldu da. Mitxelenak gidatutako solasaldian, bihar, Martxoak 11 Intxaurrondoko Kultur Etxean. 

Nor dugu Asisko Urmeneta? Hona hemen berak bere buruaz dioena:

“Ni eskola-porrota izan naiz betitik: Ikasketak bazterrean utzi, eta marrazkigintzan sartu nintzen buru-belarri: komikiak, afitxeak, liburu ilustratuak… Eta urte batzuen buruan Napartheid kolektiboa osatu genuen geure artean, geure gustuko gauzak egiteko. © Gaztezulo

Ene sortzeko tresna Euskara dut, gainera, plus handi bat dauka, erronka bizia dela beti normaldua ez den ekaiaz lan egitea. Ulertuko ote da ? Sinesgarria al da ?

Argazkia © Gaztezulo
www.gaztezulo.com

Camus pentsalariak erran zuen : Inbaditua den herri batean, bertako hizkuntza erabiltzea, eta ez kolonizatzailearena, erresistentzia ekintza dela. Nik politika egiten dut Euskaraz argitaratuz.

Herri ukatuak badu umorearen, ironiaren eta irudiaren beharra, eta nik, ene apalean, erresistentziari eskeintzen diot ene lana.

20urtean sari bat irabazi nuen Iruñeko udaleko lehiaketan, B.Bergararekin batera, eta gutxira hasi nintzen ene aldetik argitaratzen : Ipurbeltz, Nafarroa Gaur, TMO …

Gartxot filmagatik publikoaren sari nagusia eman digute Sidneyko Zinema Jaialdian, bai eta Nazioarteko Film Hoberenari Frantziako “Les nuits magiques” jaialdian ere. Zergatik sariketa horiek aipatu ? Erakusteko istorio unibertsalak kontatzen ahal ditugula, eta ulertuak izan direla Korsikan, Kuban edo Australian…”

 
Utzi erantzun bat

